dimecres, 25 de gener del 2012

SCRAPBOOKING

Hola!






Després de segles sense utilitzar el blog, aprofitaré per anar penjant algunes fotografies de la meva nova afició... L'scrapbooking!

I què és l'scrapbooking?


L'scrapbook o scrapbooking consisteix en multitud de processos creatius com retallar, enganxar o el collage per crear una composició de memòries i records mitjançant les teves fotografies. Aquest divertit passatemps de decorar s'aplica també a cartes, a poemes, a invitacions o a tot allò que et proposi la teva imaginació. Partint de simples fotografies, es revaloren els records amb ornaments de tot tipus (adhesius, botons, cintes, papers especials, flors seques, rebladures, cintes...) i diversos estils, des del més sofisticat fins al més senzill, depenent del gust personal (FONT: http://ca.wikipedia.org/wiki/Scrapbooking)


Caixa per guardar receptes de cuina


Sempre m'ha agradat retallar i guardar les receptes de cuina que vaig trobant a les revistes i als diaris, o aquelles que agafo quan vaig a comprar congelats a la Sirena, o les que m'envien de la Nespresso...

Quina millor manera de tenir-les totes organitzades i a mà?


A més a més, també he fet diferents sobres per poder-les trobar més fàcilment.






Caixes per guardar els records d'un viatge o d'una sortida especial



De tots els viatges, i fins i tot en les sortides d'un dia, m'agrada guardar-ho tot! Plànols de les ciutats, entrades de museus, tríptics, informacions diverses, etc.


Així que he començat a fer unes caixetes per tenir-ho tot ben organitzat (i per trobar les coses el dia que les busqui, i no com ara...)

De moment només n'he fet dues, per guardar totes les coses dels viatges que hem fet aquest desembre, a Madrid i a Sevilla.











A banda de les caixes, també he fet uns sobres més petits per guardar-hi les entrades dels museus i que no es perdi res!